niedziela, 18 lipca 2010

Wywołana do tablicy, czyli łańcuszek

Kalio wywołała mnie do tablicy, a więc odpowiadam:

1. Do jakiego kraju, miasta chciałabyś pojechać zainspirowana lekturą?
Do żadnego, ale jest to pewnie związane z tym, że głównie czytam fantastykę ;)

2. Jakie jest Twoje ulubione miejsce do czytania na wakacje?
Na wakacje, czy nie na wakacje - własne łóżko, bo czytam w większości w pozycji leżącej :) Na wakacjach może być jeszcze jakiś leżak w cieniu ;)

3. Poleć mi jedną książkę do przeczytania na wakacje.
Hmm... tylko jedną... Maj Sjowall, Per Wahloo "Roseanna", a z takich totalnie niewymagających "Ja, pani woźna" Ewy Ostrowskiej...

4. Jaka jest Twoja najnowsza lektura? Co zaczęłaś czytać?
Co aktualnie czytam można zobaczyć w szpalcie bocznej. Ostatnio jest tego zdecydowanie za dużo "na raz", ale jakoś tak wychodzi... Na szczęście z książkami słuchanymi udało mi się wreszcie zejść do jednej...

No to teraz najtrudniejsza część bo trzeba kogoś wybrać...

Więc do odpowiedzi (jeżeli jeszcze nie odpowiadały) zapraszam:
Moreni, Eruanę (tak to się odmienia?) oraz autorkę bloga Za dużo czytam, cholerka. (której niestety nika nie udało mi się znaleźć)

4 komentarze:

  1. No i jak ładnie - krótki i na temat:)
    A ja właśnie wygrałam w konkursie Ćwieka "Krzyż Południa"

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, dziękuję ;)
    No to gratuluję wygranej XD, ja tam nie mam szczęścia w żadnych konkursach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, zjadło mi część komentarza, po Dziękuję miało być "taki co ładnie dyga" opakowany w znaki mniejszy, większy... chyba teksty w takich znakach są wycinane :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to się właśnie odmienia;) Dziękuję za zaproszenie, odpowiedzi na blogu już są, może zmotywuję się dzięki Tobie do pisania:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...