piątek, 10 września 2010

Jan Seghers: Zbyt piękna dziewczyna

Informacje ogólne
Wydawca: Czarne
Rok wydania: 2009
Liczba stron: 424
Wymiary: 125 x 195 mm
ISBN: 978-83-7536-073-8
Cykl: Robert Marthaler (tom 1)
Tytuł oryginału: Ein allzu schönes Mädchen
Tłumaczenie: Elżbieta Kalinowska

Ocena
ocena ogólna: 3/6
fabuła: 3/6
stopień wciągania: 2+/6
uczucie własne: 3/6

Sięgnęłam po tę książkę w bibliotece, bo pamiętałam, że ktoś o niej dobrze pisał (była to Kalio) i niestety dość mocno się rozczarowałam...

Ta książka jest dziwna. Poznajemy młodą dziewczynę, która boi się ludzi, obserwujemy jej życie w domu wdowy, która ją przygarnęła, widzimy brak emocji, kiedy kobieta umiera. Potem rozwija się zbrodnia: w lesie zostaje znalezione zmasakrowane ciało mężczyzny, policja ma problemy z identyfikacją ofiary...
Niedługo później zostaje znaleziony drugi trup, policja identyfikuje obie ofiary, zaś ich towarzysza podróży oskarża o te morderstwa... i jakoś się to toczy, tylko że właściwie czytelnik od początku domyśla się, kto tak naprawdę jest mordercą, i oczywiście okazuje się, że ma rację...

Tak naprawdę nie wiem, co mi w tej książce tak nie pasowało, ale czytało mi się ją bardzo słabo. Niby byłam trochę ciekawa co dalej, ale wciągnięta się nie czułam... Na pewno po kolejną książkę tego autora nie sięgnę, a tej nie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...