czwartek, 26 lipca 2012

Terry Pratchett: Niuch

Informacje ogólne
Wydawca: Prószyński Media
Rok wydania: 2012
Liczba stron: 360
Wymiary: 142 x 202 mm
Cykl: Świat Dysku (tom 34)
Tytuł oryginału: Snuff
Tłumaczenie: Piotr W. Cholewa

Ocena
ocena ogólna: 4/6
fabuła: 4/6
stopień wciągania: 4/6
uczucie własne: 4/6
Albo Pratchett traci formę, albo ja wyrosłam z Pratchetta. Generalnie taka refleksja naszła mnie po przeczytaniu tej książki. Niby jest ona z mojej ulubionej serii straży, niby jest Vimes (choć praktycznie nie mam Marchewy, a wykluczenie tego bohatera to ja chyba nigdy panu P nie wybaczę), niby wszystko jest ok, ale... No właśnie ale... Chwilami nawet byłam ciekawa co się wydarzy, chwilami było śmiesznie, tylko problem jest taki, że to było tylko chwilami... Pewnie przeczytam kolejną książkę autora, ale moje chęci do lektury z powieści na powieść maleją.

4 komentarze:

  1. nic nie czytałam terrego ale czas nadgonic i sie przekonać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam podobne odczucia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Pratchetta ciągle jeszcze poznaję. Słyszałam opinie, że "Niuch" jest świetny na początek przygody z tym autorem, ale widząc coraz więcej mało entuzjastycznych recenzji, zaczynam w to wątpić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początek to może jest i dobry... W sumie chyba nie traci się za dużo na braku wprowadzenia, a nie znając wcześniejszych nie czuje się takiej powtórki... Nie wiem... Ja generalnie jestem przeciwniczką zaczynania serii od środka, ale to moje całkowicie prywatne zdanie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...