sobota, 31 lipca 2010

Jacek Piekara: Młot na czarownice

Informacje ogólne
Wydawca: Fabryka Słów
Rok pierwszego wydania: 2003
Rok tego wydania: 2009
Liczba stron: 366
Wymiary: 120 x 200 mm
ISBN: 978-83-60505-27-4
Cykl: Mordimer Madderdin (tom 2)
Oprawa: miękka

Ocena*
ocena ogólna: 5/6
fabula: 5/6
stopień wciągania: 5/6
uczucie własne: 5/6

W Młocie na czarownice Mordimer jest może trochę bardziej ludzki. Współczuje dziecku, które przez jego interwencję trafia pod sąd Inkwizycji, potępia kobietę, która ją spowodowała. Ryzykując życie, przejmuje władzę w mieście, aby ochronić niewinnie torturowanych ludzi...

Książka mi się podobała, słuchałam kolejnych opowiadań i lekko się zdziwiłam, kiedy okazało się, że to już koniec. Po przerwie na inne książki mówione, mogłam już słuchać bez problemu Janusza Zadury, ale nadal uważam, że Sługę bożego w wykonaniu Jarosława Rabende słuchało się sporo lepiej. Trzeba jednak przyznać, że tamto wykonanie, to była perła w morzu normalności. Jarosław Rabende w Słudze bożym jest chyba jednym z dwóch lektorów tak świetnie dopasowanym do książki, z tych, których wykonania znam (a słuchałam tego dość dużo).

*Książki słucham.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...