wtorek, 6 lipca 2010

Mike Carey: Mój własny diabeł

Informacje ogólne
Wydawca: Mag
Rok wydania: 2008
Liczba stron: 400
Wymiary: 125 x 195 mm
ISBN: 978-83-7480-081-5
Cykl: Felix Castor (tom 1)
Oprawa: miękka
Tytuł oryginału: Felix Castor: The Devil You Know
Tłumaczenie: Paulina Braiter

Ocena
ocena ogólna: 5/6
fabula: 4+/6
stopień wciągania: 5/6
styl narracji: 6/6
uczucie własne: 5/6

Najbardziej w tej książce podobał mi się styl narracji. Sama fabuła nie była zła, ze wciągalnością było ok, ale pewnie czytałabym ją dłużej, gdyby opowieść była prowadzona inaczej ;)

Narratorem książki jest jej główny bohater: Felix Castor - egzorcysta. Żyje on w świecie, w którym duchy są w miarę powszechne i jego zawód nie jest niczym bardzo dziwnym. Po ostatnim wypadku, Felix postanowił wycofać się z zawodu. Jednak zbieg różnych niesprzyjających okoliczności sprawia, że podejmuje się zadania wypędzenia ducha z państwowego archiwum. Początkowo łatwa sprawa, okazuje się bardzo skąplikowana i niebezpieczna... Ktoś nie chce, aby Felix odkrył kim za życia była tajemnicza kobieta...

Książka mi się podobała i na pewno za jakiś czas sięgnę po kolejny tom serii. Wszystkim lubiącym ogólnie pojętą fantastykę serdecznie polecam :)

Książkę czytałam na czytniku.

3 komentarze:

  1. Nie na temat książki, ale tak ogólnie piszę, trafiłam przez notkę o regałach u Kalio, potem obejrzałam bloga ogólnie, czytasz fantastykę, to świetnie, dodałam do linków i będę zaglądać, sama ostatnio zaniedbałam sf.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi powitać nową czytelniczkę :) Ja Ciebie także dodałam do czytnika RSS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mi się kilka razy ten tytuł o uszy obił, chyba w końcu będę musiała go przeczytać.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...