poniedziałek, 2 sierpnia 2010

Prezentowy stosik

Wczoraj ze spotkania robótkowego przyniosłam taki oto stosik:

Książki te otrzymałam od Kaliny, która podarowała mi tę fantastykę, aby zrobić sobie porządek na półkach. Ja je przeczytam, a co z nimi później będzie to zobaczymy... generalnie planuje je podarować bibliotece, ale może coś zatrzymam, jeżeli mi się szczególnie spodoba.
W każdym razie Ł już się dobrał do opowiadań Nebula '92, zaś jeżeli chodzi o mnie, to zainteresowały mnie okładkowe opisy kilku książek, więc pewni niedługo jedna z nich stanie się moją książką komunikacyjną ;)

2 komentarze:

  1. A Grisham to też fantastyka? Bo mnie on tu najbardziej zaintrygował:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biblionetka twierdzi że nie, może to jest sensacja gratis ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...