środa, 12 maja 2010

Robin Hobb: Misja Błazna



Informacje ogólne
Wydawca: Mag
Rok wydania: 2005 (wyd. II)
Liczba stron: 616
Wymiary: 115x185 mm
ISBN: 83-89004-91-7
Cykl: Złotoskóry (część 1)
Oprawa: miękka
Tytuł oryginału: Tawny Man: Fool's Errand

Ocena*
ocena ogólna: 4/6
fabula: 5/6
stopień wciągania: 3/6
uczucie własne: 4+/6


Wczoraj, po bardzo długim czasie, udało mi się skończyć czytanie Misji błazna. Oceny jak widać dość skrajne. Do fabuły nie można się za bardzo przyczepić, ale tempo akcji było usypiające prawie... początkowa 1/3 książki strasznie się ślamazarzyła, potem akcja nabrała trochę rumieńców, aby pod sam koniec znów wrócić do pierwotnego tempa :/

Generalnie po trylogiach Skrytobójca i Kupcy i ich żywostatki spodziewałam się czegoś jednak bardziej wciągającego. Tamte książki miały dłużyzny, ale ogólnie miały o wiele większe tempo niż Misja. Właściwie to czytałam tę książkę, tylko dlatego, że byłam ciekawa jakie są dalsze losy Bastarda - głównego bohatera trylogii Skrytobójca...

Po 15 latach spokoju i życia z dala od ludzi, przeznaczenie znów wyciąga dłoń po Bastarda Rycerskiego. Mimo początkowych oporów, przychodzi mu rzucić obecne życie i po raz kolejny uratować Królestwo Sześciu Księstw. Zadanie okazuje się bardzo trudne, zaś jego wykonanie przynosi Bastardowi niepowetowaną stratę...

Za jakiś czas pewnie wezmę się za następny tom trylogii Złotoskóry ale po tym braku wciągnięcia, które zafundowała mi Misja nastąpi to raczej nieprędko...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...