sobota, 5 czerwca 2010

Adrian Tchaikovsky: Klęska ważki

Informacje ogólne
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2010
Liczba stron: 680
Wymiary: 132 x 202 mm
ISBN: 978-83-7510-419-6
Cykl: Cienie pojętnych (część 2)
Oprawa: miękka
Tytuł oryginału: Dragonfly Falling
Tłumaczenie: Andrzej Sawicki

Ocena
ocena ogólna: 4/6
fabula: 4+/6
stopień wciągania: 4-/6
uczucie własne: 4/6

Pierwszy tom cyklu, Imperium czerni i złota, o którym pisałam tutaj dostał ode mnie 5, choć książka zaczęła wciągać dopiero po około 150 stronach... Z Klęską ważki jest jeszcze gorzej... ona zaczęła wciągać dopiero po 300...

Przez pierwsze 300 stron przebrnęłam z wielkim mozołem. Wogóle zabrałam się za tę książkę, bo mija mi niedługo termin oddania, a przedłużyć się nie da, bo zamówiona... Końcówka była już niezła, ale... W każdym razie na trzeci tom już nie czekam, jak mi wpadnie kiedyś w łapki w bibliotece, to dobrze, jak nie, też ok...

Akcja powieści rozpoczyna się w momencie, w którym skończyła się w Imperium. Obserwujemy imperatora os, oglądamy oblężenie Tarku i Kolegium, jesteśmy świadkami przemiany Totho, poznajemy lepiej mrówce, modliszkowce i pająki. Książkę polecam raczej umiarkowanie... jak nie będzie nic ciekawszego do czytania...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...