środa, 2 czerwca 2010

Raymond E. Feist, Janny Wurst: Władczyni imperium (część 1 i 2)

Informacje ogólne
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 1996
Wymiary: 120 x 200 mm
Cykl: Trylogia Imperium (część 3)
Oprawa: miękka
Tytuł oryginału: Mistress of the Empire
Tłumaczenie: Alina Pożarowszczyk

Ocena*
ocena ogólna: 5-/6
fabula: 4+/6
stopień wciągania: 5/6
uczucie własne: 5-/6

Władczyni imperium to ostatnia część Trylogia Imperium i moim zdaniem najgorsza. O poprzednich częściach pisałam tutaj i tutaj. W polskim wydaniu (choć nie tylko w nim) Władczyni ukazała się w dwóch częściach, co mnie nieco zbiło z tropu... pożyczyłam sobie mianowicie z biblioteki 3 książki trylogii, no i sądziłam, że mam już wszystkie... nic bardziej mylnego o czym przekonałam się po skończeniu trzeciej z nich... co więcej okazało się że w żadnej wolskiej bibliotece nie ma drugiej części Władczyni, w końcu znalazłam ją na Ochocie, ale co się nadenerwowałam to moje...

Dlaczego uważam tę część za najgorszą... no cóż ilość fartu, który miała Mara, żeby wszystko ułożyło się jak się ułożyło, przekroczył trochę moje pojęcie... A może zniechęcił mnie ten problem z dwoma częściami? Nie wiem. Ale mimo to i tak polecam całą trylogię :)

Tym razem Mara postanawia się przeciwstawić Zgromadzeniu, aby uratować reformy w Imperium. Jedyna droga prowadzi do kopców ch-ja, ale tam się początkowo urywa, bo wszystko jest "zakazane"...

*Książkę czytałam jakieś 5 miesięcy temu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...