środa, 21 kwietnia 2010

Marina i Siergiej Diaczenko: Miedziany król



Informacje ogólne
Wydawca: Solaris
Rok wydania: 2009
Liczba stron: 580
Wymiary: 125x195 mm
ISBN: 978-83-7590-012-5
Oprawa: miękka

Ocena
ocena ogólna: 2+/6
fabula: 2+/6
stopień wciągania: 3+/6
uczucie własne: 2/6


Sięgnęłam po tę książkę, bo zaciekawił mnie opis na okładce, a szczególnie intrygujące wydało mi się zdanie: Razwijar nie widzi, że tym, co naprawdę daje mu siłę i wiedzę są książki, które czytał, i które zostały w nim na zawsze dzięki fenomenalnej pamięci, a nie magiczna formuła, której ślepo zawierzył, składając swój los w ręce nieznanego Miedzianego Króla.
No cóż... ta książka jest dziwna. Przeczytałam z 1/3 i doszłam do wniosku, że to nie ma sensu ciągnąć... za dużo mam książek w kolejce, aby tracić czas na powieść, która mi nie pasuje. Opisany świat jest jakiś taki, no... dziwny właśnie. Jak to dobrze określił Ł tę książkę da się czytać, ale nie należy wgłębiać się w szczegóły przedstawionego świata...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...